WORKSHOPSERIEN FÖR PRODUCENTER, FÖRETAGARE, FÖRENINGAR, HOBBYPRODUCENTER OSV.

Lär dig förstå vad din kund önskar!

Genom att jobba med kundupplevelsen kan du öka din försälning. Vi går igenom enkla verktyg som hjälper dig utveckla ditt företags koncept, tjänster och produkter samt tillhörande kommunikation.

Efter workshopserien har du tydlig bild av vad som krävs inför, under och efter ett lyckat försäljningstillfälle.

TYÖPAJASARJA TUOTTAJILLE, YRITTÄJILLE, YHDISTYKSILLE, HARRASTETUOTTAJILLE JNE.

Opi ymmärtämään, mitä asiakkaasi toivovat!

Parantamalla asiakaskokemusta voit lisätä myyntiäsi. Käymme läpi yksinkertaisia työkaluja, joiden avulla voit kehittää yrityksesi konseptia, palveluja ja tuotteita ja niihin liittyvää viestintää.

Työpajasarjan jälkeen sinulla on selkeä kuva siitä, mitä vaaditaan ennen onnistunutta myyntitapahtumaa, sen aikana ja sen jälkeen.

Tisdags | Tiistaisin klo 13 – 16

21.2. Kundperspektivet | Asiakasnäkökulma

7.3.. Produkt och tjänster | Tuotteet ja palvelut

21.3. Kommunikation och evenemangsplanering | Viestintä ja tapahtumasuunnittelu

Juthbacka Hotell, Juthasvägen 34, Nykarleby

Yrkeshögskolan Centria ansvarar för utbildningen i workshops.
Työpajojen koulutussisällöstä vastaa Centria ammattikorkeakoulu.

Anmälan senast Ilmoittautuminen viimeistään 16.2.2023
info@aktion.fi
(ange även matallergier för kaffeserveringen – ilmoita mahdolliset ruoka-allergiat kahvitarjoilua varten)

Tervetuloa!
Välkomna!

Matriket Öppet – Ruokamaa avoinna

…………….

Piritta Syrjälä
+358 50 554 7669
piritta.syrjala@aktion.fi

Jonas Harald
+358 50 433 4683
jonas.harald@aktion.fi